pondelok 1. apríla 2019

30+ ZAUJÍMAVOSTÍ O MNE


1. Volám sa Miroslava a za 5 mesiacov mi bude 21.
2. Som narodená v znamení váhy a nič ma nevystihuje lepšie ako váhy.
3. Študujem podnikanie na nadstavbovom štúdií a za rok idem na Technickú Univerzitu.
4. Som nezadaná .
5. Som jedináčik.
6. Od malička tancujem a rada spievam aj keď si myslím že na to hlas nemám.
7. Milujem šoférovať.
8. Raz by som chcela napísať knihu.
9. Moje najobľúbenejšie jedlo je rizoto.
10. Som veľmi úprimná osoba a vôbec sa neviem pretvarovať. 
11. Som vysoká tak 162,5 cm.
12. Som ranné vtáčatko.
13. Milujem cestovanie.
14. Neznášam keď na mňa niekto povyšuje a keď ma neberie seberovného.
15. Môj najobľúbenejší interpret je Ed Sheeran a Sima.
16. Nemám žiadne tetovanie.
17. Mám iba fakt blízke kamarátky ktorým na 100% verím aj keď nie vždy sa stretávame.
18. Nerada sa delím o jedlo.
19. Chcela by som tak 2 deti a prvú by som chcela tak do 25-ky.
20. Alkohol nepijem ale občas si zapálim.
21. Mám veľmi dobrú pamäť na pesničky, stačí  mi počuť tú pesničku 2x alebo 3x a viem skoro celú pesničku zaspievať.
22. Chodím strašne rýchlo a veľmi ma hnevajú ľudia ktorý sú pomalý a viem že ich tiež hnevám keď v kuse sa ponáhľam. 
23. Neznášam matematiku.
24, Som strašná detailistka.
25. Neznášam falošných ľudí.
26. Mám rok a polročného kocúra.
27. Milujem dlhé prechádzky v meste alebo niekde v prírode. 
29. Chcela by som žiť v Prahe.
30. Trvalo mi to tri dni kým som tieto fakty napísala. 




4 komentáre:

  1. Moje paměť na texty písniček je hrozně k smíchu. Nepamatuju si nic. Je to fakt smutný.

    Pomalý lidi mě štvou, po Praze pobíhám jak magor. A když mam podpatky, tak se musím krotit😁.

    Kočičáka mám taky, akorát je to docela děda 😕.

    No a v Praze tě rádi přívítáme 😁.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zaujímavý nápad a dobre spracované, vo veľa faktoch som sa našla :) Tiež som šialená detailistka, aj tie najmenšie veci ma vedia veľmi vykoľajiť :D :)
    What A Fancy World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Potom sme tu dve :D Aj mňa strašne veľa vecí vie vykoľajiť :D :)

      Odstrániť

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...