streda 25. februára 2015

Konami code

Včera som išla dosť neskoro spať, pretože som objavila úžasnú vec. Dobre, možno si niektorí povedia, že žijem 100 rokov za opicami, ale stavím sa, že informácie, ktoré o chvíľu napíšem nevie hocikto :D (informácie :D) .... Konami code vymyslel Kazuhisa Hashimoto  (možno to je on, čo ja viem...) a je to vlastne cheat do hier, prv sa použil v hre Gradius (nádherná hudba). No ale toto nie je vôbec dôležité. Dôležité je, že sa takýto cheat dá použiť aj na webové stránky, na ktoré si to naprogramovali. Juchúúúú!!!! Po zadaní kódu sa na stránke objaví nejaký tajný odkaz, obrázok, alebo hocičo iné.




Konami kód:


          B A(ENTER)

Tak som na stránke http://konamicodesites.com/ našla plno webových stránok, ktoré tento kód majú a bavkala som sa..... Skúste a možno to chytí aj vááás. 

Podľa mňa to je úžasný nápad, dať si na stránku tajný kód. Až také úžasné, že ho mám možno aj ja ;) Ak ste ho našli,  napíšte mi, ako sa vám páči výsledok :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...