streda 10. apríla 2019

MOJA STAROSTLIVOSŤ O PLEŤ / 2019




Už niekoľko rokov mám problémy s akné. Nie jedna z nás má s akné problémy a niektorý z nás nevedia čo stým. Po tých rokoch skúšam nové a nové produkty na akné alebo rôzne čistiace produkty. Do teraz som nenašla pre seba vhodné produkty ktoré by som používala stále. Mám citlivú pokožku, niekedy suchú ale niekedy aj mastnú.Preto dbám na môj pleť a skúšam ju poriadne vyčistiť každý deň. Micelárna voda od značky Garnier má 400 ml, podľa obalu by to malo postačiť na 200 použití.Cena sa  pohybuje okolo tých 6 eur čo je pri 400 ml veľké plus. Dobre odličuje ale mne dráždi oči. Garnier pure activ reguluje tvorbu kožného mazu, jemne a dôkladne umýva celú tvár, príjemne osviežuje. Je to pre mňa TOP čistiaci gél. Balenie vystačí dosť dlho. Ja ho už požívam 5 rokov a som s nimi nesmierne spokojná. Vrelo odporúčam. Pro cleansing lotion tento produkt som objavila v tescu za dosť prijateľnú cenu. Povedala som si že to vyskúšam . Tento produkt nečistoty priťahuje ako magnet. Dosť dobre odličuje make up a zanecháva pleť takú jemnú. Pro Facial Tonic používam ju tiež na odličovanie. Tonic je zo zeleného čaju. Je šetrný k pokožke. Nedráždi oči a ani pokožku. Krém MARYNA používam ju každý večer. Ráno mám pekne hydratovanu pokožku. Ráno keď vstanem tak si tvár umyjem detským mydlom a potom na vatový tampón si nanesiem čistiacu pleťovú vodu od značky ALPA. Tento produkt nečistoty odstraňuje . Má dosť divnú vôňu ale aspoň dosť dobre odstraňuje nečistoty. Odličovacie obrúsky od značky REVUELE zmatní pleť. Sľubuje že vytiahne čierne bodky ale to som si ja zatiaľ nevšimla a to už mám 10 balenie. Máte s nejakým produktom skúsenosti ? Ako vyzerá vaša terajšia starostlivosť o pleť? :)

2 komentáre:

  1. Ak ťa trápi akné, odporúčam vyskúšať uhľové mydlo :-)
    Ja osobne milujem značku Mydlo z farmy... Ich uhľové mydlo je asi jediný produkt, ktorý mi s akné dlhodobo a hlavne rýchlo pomáha. Recenziu nájdeš na mojom blogu: https://na-vlastnej-kozi.blogspot.com/2015/08/v-sulade-s-prirodou-rucne-robene-mydlo.html

    OdpovedaťOdstrániť

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...