nedeľa 18. januára 2015

♣ 11 tag ♣

Ahojte :)  
   Označujem všetky dievčatá, ktoré majú YouTube kanál a pre ne platia tieto pravidlá:                                                                                                                                         



Prezradiť o sebe 11 zaujímavostí
Odpovedať na 11 mojich otázok 


Otázky ktoré som dostala:
1.Čo Ťa v živote robí šťastnou a napĺňa? 
2.Prečo bloguješ/máš YouTube kanál a ako si sa k tomu dostala? 
3.Charakterizuj sa jednou vetou :) Môže to byť aj súvetie :) 
4.O akých Tvojich vlastnostiach vieš, že ich ľudia v Tvojom okolí nemajú radi, ale nevieš sa ich zbaviť?
5.Koľko meriaš? Si spokojná? / Chcela by si merať viac (menej)?
6.Čo sa Ti na Tvojich rovesníčkach páči a čo nepáči? 
7.Aký máš v živote cieľ? 
8.Za čo si na seba hrdá? Musí niečo byť! :) 
9.Ktorú z domácich prác z duše neznášaš?
10.Dom alebo byt? Prečo? 
11.Ktorý je Tvoj obľúbený vtip? :) hihi

Odpoveďe na tie otázky:
1.Fuha na toto neviem odpovedať
2.Preto blogujem lebo som si blogovanie veľmi oblúbila.Áno, mám YouTube kanál, a vďaka MsL3nik som sa k tomu dostala lebo je mojou veľkou inšpiráciou :)
3.Bláznivá 
4.Nemyslenosťi sa neviem zbaviť a to na mne nemaju radi ale spravam sa k všetkým tak alp oni kumne 
5.Meriám 157cm.Nie som spokojná.Chcela by som merať viac .
6.Fuhaa.No tak takto to neviem :D 
7.Mám veľké cieľe.Napríklad Dostať sa na taku Vysokú na akú chcem ísť.
8.Že sa nenechám oplivnovať ľudmi .. :)
9.Upratovanie :)
10.Byt. lebo sa v byte lepšie cítim a netreba sa zo zahradou sa starať..
11.Obľúbený vtip nemám..:D

Moje otázky:
1.Čo je pre teba dôležitejšie, oblečenie či kozmetika?
2.Splnil sa ty niekedy nejaký veľký sen?
3.Farbila si niekedy vlasy?/na aku/aké farby?:)
4.Je nejaké zviera ktoré by si nechcela?
5.Aký trapas sa ty stal ktorá ty ostal ešte v pamäti?
6.Pamätáš sa na tvojô prvú pusu?A aká bola? :)
7.Akú najhoršiu vec si v živote spravila?
8.Komu by si išla na koncert?
9.Aký je tvôj najobľúbenejší obchod ?
10.Aké jedlo si najčastejšie si dáváš v reštarácii?
11.Chcela si dakedy schudnuť? (tuším že odpoveď bude ano :))
Vymyslieť 11 otázok, na ktoré odpovie 11 blogeriek/YouTuberiek, ktoré vyberieš.

2 komentáre:

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...