štvrtok 26. marca 2015

Amisu SPRING 2012 + New Yorker Different places look - Different

Dosť som ostala zaskočená, keď som si dnes pozrela jarnú kolekciu Amisu. V poslednej dobe do New Yorkeru ani nechodím, lebo ma desia tie kikiríky farby. Ja mám rada čiernu, sivú, hnedú a zemité odtiene, jednoduché strihy a tvary, najlepšie bez veľkým nápisov ako I ♥ MY DADDY, alebo I ♥ SHOPPING.... blee :D Prv som si prešla fotky, ktoré sú urobené na tému DIFFERNET PLACES - DIFFERNET LOOKS, no pravdu povediac som si zas len povzdychla, že také  kúsky určite nie sú pre mňa.



   A potom to prišlo! Amisu kolekcia! Nádherná! A dokonca aj pánska!!! Čo poviete? :)














                     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...