štvrtok 12. februára 2015

Čo týžden dal

Ahojte :) Keďže mám veľa povinností, rozhodla som sa pár článkov zhrnúť do jedného, takého obsiahlejšieho :)

Ako vydíťe mám strašne veľa učenia..:// Držte mi palce na skúškach..:))

V poslednej dobe si fotím, čo jem... Keďže to vyzerá tak zdravo a občas aj dobre na tanieri :D Pravdu povediac, ja si na výzor jedla extra nepotrpím, ale už keď som sa snažila :)


Špagety s morcadellou a s postruhaným syrom..mňam ..:)



Hovädzia polievka :)



Pokrajané jablko s šípkovo jablkovým čajom

A posledné o čo sa chcem s vami podeliť sú fotky z víkendovej prechádzky po lese s mojím mužom. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...