streda 25. februára 2015

Reklamy


Sedím v kuchyni, pozerám M*A*S*H a samozrejme, ako inak, prerušili ho reklamy....
Odjakživa patria k televízií a čím ďalej, tým ich je viac a viac, častejšie a dokonca sa niektoré tak často opakujú, že si na JUST nekúpim žiadny šál - paušál a ani nechcem vyhrať 50 autá.... Spomenula som si ale na reklamy, ktoré som rada videla, pretože mali trošku hlbšiu myšlienku, boli vtipné a nápadité... Myslím, že nie som jediná, ktorej sa páčila známa reklama : nie, nie, nemusím, ja už ho vidím! :) Ale po toľkých rokoch, keď ju vidím teraz, už ma tak nenadchne, no bola fajn. V týchto dňoch sa mi najviac páčia reklamy na COOP JEDNOTU :) 
Potom sa mi pripomenula ďalšia reklama  na  Deezer s Egom.



Najviac sa mi páči reklama, ktorú som na youtube nenašla. Možno ju poznáte : -"Kúpili sme všetko čo sme mali?" -"Nieee, kúpili sme všetko, čo sme doma nemali." Alebo tak nejako :D 


Genialné video s drsným raperom Rytmusom, ktorý v ňom robí neskutočné grimasy.Toto video ma vždy vedelo pobaviť..:D


Easy free od Telekom..tento Francúz ( neviem aký človek to je ale čudne hovorí:D ) Táto reklama je neskutočne dobrá ..Nezabudnime ešte na Najlepšiu Vianočnú reklamu..Suhlasite somnou? 
:) 










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

BANANA BREAD

Pripravila som pre vás chutný recept na Banana bread. Dúfam že vám bude chutiť. POTREBUJEME: 125g roztopeného masla  3-4 zrelé b...